Steun ons - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Steun ons

Het Reddingmuseum heeft een prachtige collectie met historische objecten, varend historisch erfgoed, spectaculair filmmateriaal en vele interactieve attracties voor jong en oud. Er is veel te doen voor jonge kinderen en een bezoek aan het museum is zeker leerzaam. Het reddingwezen in Nederland is uniek en dat geldt ook voor het Reddingmuseum.

Het museum kan echter niet bestaan zonder de financiële hulp van derden. Naast subsidie van gemeente Den Helder, zijn wij ook afhankelijk van de steun van particulieren en bedrijven. Deze bijdragen komen onder andere ten goede aan het behoud en uitbreiding van de collectie en de historische reddingboten, attracties en tentoonstellingen. Particulieren en bedrijven kunnen het museum op verschillende manieren ondersteunen.

oranje