Sponsoring en partnerships - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Sponsoring en partnerships

Sponsoring

Het Nationaal Redingmuseum is grotendeels afhankelijk van subsidies en donaties. Jouw bedrijf kan het Nationaal Reddingmuseum financieel steunen met een jaarlijks sponsorbedrag. Deze bijdragen komen onder meer ten goede van het onderhoud van de historische reddingboten en het behoud en uitbreiding van de collectie. Daarnaast is het mogelijk om ons te steunen in natura met advies, kennis of materialen. Tegenover jouw steun staat een tegenprestatie op maat.

Het Nationaal Reddingmuseum heeft een prachtige collectie met een groot deel historische objecten, varend historisch erfgoed, spectaculair filmmateriaal en vele interactieve attracties voor alle leeftijden. Er is veel te doen voor jonge kinderen en een bezoek aan het museum is zeker leerzaam. Het Nederlandse reddingwezen is uniek en dat geldt ook voor het Nationaal Reddingmuseum.

Scroll verder voor meer informatie en neem bij interesse contact op met Jan de Ruiter, directeur Nationaal Reddingmuseum. Bereikbaar via mail of bel 0223-618320.

Waarom zou jouw bedrijf het Nationaal Reddingmuseum sponsoren?

• Het museum heeft een ANBI status. Dit betekent dat sponsoring zowel particulier als zakelijk extra fiscale voordelen heeft.
  • Wij bieden jou zichtbaarheid en een nieuw netwerk.
  • Je voelt je betrokken bij het Nederlandse reddingwezen en/of de geschiedenis van Den Helder;
  • Je wil een bijdrage leveren aan het behoud van het cultureel erfgoed van het Nederlandse reddingwezen;
  • Je voelt je betrokken bij Den Helder en de lokale samenleving en wil het recreatie aanbod in deze gemeente ondersteunen;
  • Het Nationaal Reddingmuseum is een unieke locatie en biedt jou gelegenheid om jouw  zakenrelaties of medewerkers te ontvangen voor speciale gelegenheden.

Wil jij ons steunen? Word dan Schipper of Opstapper van het museum

Schipper

Je kunt het museum financieel steunen met een jaarlijks sponsorbedrag.

Onze huidige Schippers zijn:

Opstapper

Een aantal bedrijven sponsort het museum in vorm van natura. Wij zijn hier heel dankbaar voor. Wil jij het Nationaal Reddingmuseum steunen met materialen, advies en/of kennis? Word dan Opstapper bij het museum.

Onze huidige Opstappers zijn:

Partnerships

VTC-Offerman

Sinds 2023 heeft het museum de handen ineengeslagen met VTC-Offerman om zo een compleet aanbod te bieden aan bezoekers. Door het partnership met VTC-Offerman, nu ook inclusief de mogelijkheid tot vervoer voor groepen die een bijeenkomst wensen te houden in het Nationaal Reddingmuseum.

VTC-Offerman biedt touringcars voor grotere en kleinere groepen en rolstoelvervoer aan, maar ook verkeersopleidingen en bijscholing.

Meer informatie over de mogelijkheden bij het Nationaal Reddingmuseum, eventueel inclusief vervoer verzorgd door VTC-Offerman? Mail naar commercie@reddingmuseum.nl of bel naar 0223-618320. Een ander uitje in gedachten en op zoek naar vervoer? Neem contact op met VTC-Offerman via info@vtc-offerman.nl of 0223-64 52 47.

ZeeZicht Catering

''ZeeZicht staat voor aandacht en kwaliteit. We hebben een smaakmakend assortiment van lekker eten dat uitsluitend wordt gemaakt van mooie verse producten, met aandacht voor smaak, trend en het evenement zelf verzorgen wij bedrijfslunches, buffetten en barbecues voor zowel grote als kleine groepen gasten. Ook hebben wij ervaren medewerkers om uw catering te begeleiden.'' Aldus Jeroen Hensen, eigenaar.

Sinds 2022 is ZeeZicht Catering partner van het Nationaal Reddingmuseum. Bovenstaande uitspraak is één van de redenen dat wij graag samenwerken met ZeeZicht voor het verzorgen van catering bij diverse bijeenkomsten/evenementen. Altijd vernieuwend en altijd op maat. Op zoek naar een unieke locatie en een zee aan mogelijkheden qua catering? Neem contact op via commercie@reddingmuseum.nl of bel naar 0223 - 618320. Wel een bijeenkomst inclusief catering, maar niet in het Nationaal Reddingmuseum? Neem contact op via het contactformulier van ZeeZicht Catering.