Top 10 leukste uitjes van Noord-Holland is bekend! - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Top 10 leukste uitjes van Noord-Holland is bekend!

gepubliceerd op dinsdag 12 maart 2019

Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers is in de top 10 gekomen van leukste uitje in Noord – Holland! Voor de negende keer werd de prijs voor leukste uitje van 2019 uitgereikt. De ANWB- leden konden stemmen wie de winnaar zou worden van de verkiezing en in totaal zijn er ruim 63.000 stemmen uitgebracht. We zijn erg dankbaar voor iedereen die ons geholpen heeft om in de top 10 te komen door op ons te stemmen. We hebben prachtige cijfers en reviews teruggekregen, waar we enorm trots op zijn.

Zodra je kinderen enthousiaster worden dan jijzelf over het museumbezoek weet je dat het goed zit!

Verrassend leuk en super enthousiaste en trotse mensen. Echt de moeite van een bezoek waard.

Kleinschalig, maar je kunt er makkelijk 2,5 uur genieten van het verhaal van redders van vroeger. Rondvaart met oude reddingboot is echt aan te raden!