Rotary kalender 2024 - opbrengst naar het Nationaal Reddingmuseum - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Rotary kalender 2024 - opbrengst naar het Nationaal Reddingmuseum

gepubliceerd op dinsdag 5 december 2023

Opbrengst Rotary kalender 2024 naar reddingboot Prins Hendrik

Ook dit jaar heeft Rotary Club Den Helder een kalender uitgebracht met prachtige foto’s van typisch Helderse plekken. De foto’s zijn dit jaar geheel belangeloos beschikbaar gesteld door Astrid Bregman.

Dankbaar

Wij zijn dankbaar, want de netto opbrengst van de verkoop van de kalender gaat dit jaar naar het grote onderhoud van onze historische reddingboot Prins Hendrik. Het onderhoud wordt grotendeels opgepakt door vrijwilligers van het Nationaal Reddingmuseum en betaald uit onder andere mooie initiatieven als deze! De Prins Hendrik redde tijdens dienstjaren maar liefst 728 mensen. Tegenwoordig zetten wij de boot in voor onder meer asverstrooiingen  op zee en grotere vaartochten.

Door heel Den Helder te koop

De kalender is voor €9,95 te koop. Niet alleen in het Nationaal Reddingmuseum zelf, maar door heel Den Helder en in het dorp! Haal hem bij alle vestigingen van de Bruna en de Primera in Den Helder, Bloesem, AH Schooten Plaza, de VVV, Drogisterij Buurman, City Marketing, Beatrix Hotel, Mooij Modes en Gebouw 52 op Willemsoord.