Nieuw! Kinderfeestje op Willemsoord - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Nieuw! Kinderfeestje op Willemsoord

gepubliceerd op woensdag 12 mei 2021

Doordat het Reddingmuseum dicht is konden we geen kinderfeestje meer aanbieden, maar nu wel! We hebben een super leuk kinderfeestje bedacht buiten op Willemsoord. Een actief avontuurlijk, leuk én coronaproof feestje.

Met dit kinderfeestje doe je een avontuurlijke audiotour met een bingo erin verwerkt. Tientallen leuke feitjes en weetjes worden verteld tijdens de tour over het Willemsoord terrein. Weet jij bijvoorbeeld naar wie Willemsoord is vernoemd? Wat voor schepen je onderweg tegenkomt en hoeveel mensen er zijn gered met de nog varende reddingboten van het Reddingmuseum? Als je de audiotour met bingo heb afgerond krijg je een lekker patatje met een snack bij de Werviaan en een ijsje bij IJssalon Kaap Hoorn. Als klap op de vuurpijl krijgt de jarige nog een kadootje om het feestje feestelijk af te sluiten.

Kosten: € 9,75 per kind (pakje drinken is inbegrepen)

Begeleiders mogen gratis mee (eten bij de Werviaan is dan wel voor eigen rekening)

Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op door te bellen met 0223-618320.