JEVAK op bezoek in het Reddingmuseum - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

JEVAK op bezoek in het Reddingmuseum

gepubliceerd op vrijdag 2 augustus 2019

Stichting Jeugd Vakantie Activiteiten Den Helder verzorgd ieder jaar leuke activiteiten in de zomervakantie. Kinderen die naar een van de buurthuizen komen, kunnen voor een klein bedrag meedoen aan deze activiteiten. In de zomer van 2019 was een van de activiteiten een bezoek aan het Reddingmuseum. Tijdens het bezoek gingen de kinderen in groepjes door het museum op zoek naar de antwoorden op de zomerspeurtocht. Uiteraard kregen ze met de pauze een glaasje limonade en een aandenken om mee naar huis te nemen. Wat een enthousiaste groep die we met veel plezier hebben ontvangen. Hopelijk was het een onvergetelijke dag!