Nieuws - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Het Nationaal Reddingmuseum start haar eerste crowdfundingsactie

Help jij ons met het terugverdienen van het harde, maar liefdevolle werk dat onze vrijwilligers in het herstel van motorreddingboot Abraham Fock hebben gestoken? Met hulp van de KNRM heeft het Reddingmuseum haar eigen crowdfund pagina opgezet en is het Reddingmuseum ha...

Stem jij op het Nationaal Reddingmuseum?

Wij zijn genomineerd voor het Leukste Uitje In Nederland '2023'

Jutterhavendagen

Op 2 en 3 juli zijn er Jutterhavendagen op Willemsoord. Op die dagen zijn onze historische reddingboten te bezichtigen vanaf 12.00. Helaas zijn er deze dagen geen rondvaarten met de Johan de Witt.

Reddingbootdag Den Helder bij het Reddingmuseum

Aanstaande zaterdag, 30 april is het weer Reddingbootdag. Op deze dag stellen wij onze historische reddingboten open voor donateurs van de KNRM. Eén van onze vrijwilligers vertelt over de reddingboten en is aanspreekpunt voor al jullie vragen.