Nieuws - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Het Reddingmuseum is weer Kidsproof bevonden!

Ook dit jaar is het Reddingmuseum weer verkozen tot Kidsproof museum. De Museumvereniging kondigde dit aan tijdens de online uitreiking van de Kidsproof Awards.

Nieuwe reddingboot voor de vloot

Reddingboot Abraham Fock is toegevoegd aan de collectie van varende museumschepen van het Reddingmuseum. Na grondig onderhoud wordt de boot ingezet voor commerciële vaartochten en evenementen.

Boek Redders beloond overhandigd

Hans van der Neut heeft zijn boek 'Redders beloond' overhandigd aan Sylvia van der Most van het Reddingmuseum. Het boek gaat over de mensen achter talloze redding en de beloningen die deze redders ontvingen.

Reddingmuseum weer aanwezig op de Juttermarkt!

Er is weer wekelijks een Juttersmarkt op dinsdag in de binnenstad van Den Helder. Het Reddingmuseum heeft op deze markt een kraam, waar wij mooie maritieme artikelen verkopen.