Nieuws - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Oktober omgedoopt tot kindercultuurmaand

Dit jaar is oktober omgedoopt tot dé kindercultuurmaand! Daarmee hebben diverse culturele instellingen de handen ineengeslagen om het rijke cultuuraanbod voor kinderen onder de aandacht te brengen. Ook het Reddingmuseum werkt hieraan mee.

JEVAK op bezoek in het Reddingmuseum

Donderdag 1 augustus was het druk in het museum. Niet alleen met toeristen, dagjesmensen en families, maar ook met de kinderen van de JEVAK. Maar liefst 56 kinderen hebben een onvergetelijke middag gehad in het museum met een speurtocht, een glaasje limonade en een aanden...

Wij zijn genomineerd voor leukste uitje van Noord-Holland!

Ook dit jaar doen we mee met de verkiezing Leukste Uitje, georganiseerd door Het Land Van ANWB. Wij kunnen je hulp daar goed bij gebruiken!

Communicatie tijdens de zomervakantie

Kom tijdens de zomervakantie naar Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers voor meer dan alleen een leuk museumbezoek!