Zoek geen ei, maar een kei! - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Zoek geen ei, maar een kei!

gepubliceerd op dinsdag 30 maart 2021

Het Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers heeft dit paasweekend een leuke actie voor kinderen. Ergens in Julianadorp en Den Helder in de wijken de Schooten, Nieuw Den Helder, het centrum en Huisduinen liggen vanaf zaterdag 3 april mooie beschilderde keien verstopt met daarop een afbeelding die te maken heeft met het Reddingmuseum. Vind je nu zo’n kei, zet dan een foto van deze kei op Instagram of Facebook en tag het Reddingmuseum (@reddingmuseum) in je bericht.

De vinders ontvangen dan gratis entreekaarten voor het hele gezin! En de eerste die een kei heeft gevonden, krijgt er ook nog een groot chocolade ei bij. Dus ga eropuit dit paasweekend en vind een kei in plaats van een ei.

De actie is tot stand gekomen in samenwerking met de Facebookpagina Kei kado 0223.