Nieuwe beeldschermen via de Helderse Uitdaging - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Nieuwe beeldschermen via de Helderse Uitdaging

gepubliceerd op woensdag 19 juni 2019

Als klein museum moet je soms creatief zijn om het een en ander voor elkaar te krijgen. Gelukkig zijn hier voldoende middelen voor die kunnen helpen, zoals het platform Helderse Uitdaging. Via deze weg hebben we in juni meegedaan aan twee mooie initiatieven!

Beeldschermen van ICT vanaf Morgen

Enkele weken geleden was het museum op zoek naar beeldschermen voor onze nieuwe kustwachttafel. De vraag naar twee identieke 22/23 inch beeldschermen werd snel beantwoord door het bedrijf ICT vanaf Morgen, een vriend van het platform Helderse Uitdaging die regelmatig producten beschikbaar stelt via de site. Een belletje was genoeg om deze vraag te honoreren. ICT vanaf Morgen leverde met veel plezier de beeldschermen, die inmiddels ook al zijn geïnstalleerd. Kom ze gerust bewonderen bij Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers!

Stoelen voor Linie College

Daarnaast had het museum 16 mooie stoelen over, waarbij de Helderse Uitdaging is ingeschakeld met dit aanbod. Ook dit werd snel geregeld, want het Linie College had zich net ingeschreven voor meubilair, waaronder stoelen. Samen met de een groepje vrolijke leerlingen hebben de leerkrachten de stoelen opgehaald. Dat leverde deze fantastische foto op!