Nationaal Reddingmuseum aangewezen tot officiële trouwlocatie in Den Helder - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Nationaal Reddingmuseum aangewezen tot officiële trouwlocatie in Den Helder

gepubliceerd op woensdag 2 november 2022

Onlangs werd het Nationaal Reddingmuseum aangewezen als officiële trouwlocatie. Hiermee is het museum de 21e, door de gemeente aangewezen trouwlocatie in Den Helder.

Een bijzondere locatie voor een bijzondere dag. Voor partners die een speciale locatie voor hun trouwerij en/of receptie zoeken, biedt het museum een unieke uitkomst. Sinds kort is het Nationaal Reddingmuseum namelijk officieel aangewezen als trouwlocatie in Den Helder en neemt hiermee weer een stap in uitbreiding van het aanbod.

Het museum werkt samen met lokale horeca voor een geheel verzorgde catering en biedt vele mogelijkheden om een trouwerij en/of receptie tot een unieke en ervaring te maken.