Luid de scheepsbellen. We gaan weer open! - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Luid de scheepsbellen. We gaan weer open!

gepubliceerd op maandag 31 mei 2021

Luid de scheepsbellen! Mobiliseer de vrijwilligers! Het Reddingmuseum gaat weer open!

Na maanden dicht te zijn geweest kan ons prachtige museum weer open voor het publiek. De vrijwilligers en medewerkers van het Reddingmuseum staan met veel enthousiasme weer voor je klaar je om het hele verhaal van het reddingwezen in Nederland te vertellen. Van vroeger en nu. Dat is namelijk wat we het liefste doen. Helaas kunnen we nog geen vaartochten maken met onze historische reddingboten. Deze zijn natuurlijk wel te bezichtigen. Het museum opent zaterdag 5 juni haar deuren.

Om een veilig en leuk bezoek te kunnen garanderen, zijn er maatregelen genomen in het museum. Bij het Reddingmuseum staat namelijk de veiligheid van onze bezoekers, vrijwilligers en medewerkers voorop. Zo is het reserveren van een tijdslot verplicht en wordt er met grote regelmaat contactpunten in het museum extra schoongemaakt. Het dragen van een mondkapje is nog steeds verplicht. Op onze websitepagina www.reddingmuseum.nl/open-in-coronatijd kun je onze maatregelen vinden voor een veilig bezoek.

Dus wacht niet en bestel je ticket online!