Laatste rondvaart van dit jaar! - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Laatste rondvaart van dit jaar!

gepubliceerd op donderdag 28 oktober 2021

Vele bezoekers hebben ook dit jaar weer genoten van onze rondvaart door de binnenhaven van Den Helder met de reddingboot Johan de Witt. Een van onze historische reddingboten van de vloot van het Reddingmuseum. Tijdens deze rondvaart vertellen onze enthousiasme vrijwilligers met veel passie alles over het Reddingmuseum en de binnenhaven van Den Helder.

Het vaarseizoen is van 1 april tot 1 november. Dit betekent dat reddingboot Johan de Witt zondag 31 oktober zijn laatste vaartocht van dit jaar  maakt. Wil je nog een keer meevaren? Kom dan dit weekend naar het Reddingmuseum. Rondvaarten starten vanaf 13.00 uur en zijn te boeken bij de balie van het museum.

Duur van de tocht: ca 20 minuten.

Tarief: € 3,50 per persoon.

Andere vaartochten voor groepen, bedrijven en asverstrooingen zijn het hele jaar door te boeken. Voor meer informatie neem contact op via commercie@reddingmuseum.nl of bel met 0223-618320.