De vuurtoren die alles zag - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

De vuurtoren die alles zag

gepubliceerd op donderdag 28 maart 2019

Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers toont voor het eerst de reizende tentoonstelling “De vuurtoren die alles zag”

Het Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers heeft de unieke kans gekregen om de reizende tentoonstelling “De vuurtoren die alles zag” te presenteren. De tentoonstelling, met trots samengesteld door Hans van der Spek, is al op meerdere plekken in Europa getoond.

“De vuurtoren die alles zag” is een tentoonstelling waarbij vuurtorens over de hele wereld centraal staan. Door middel van prachtige foto’s worden verhalen verteld over bijzondere gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden bij de vuurtorens. Woeste golven, gezonken schepen en dappere reddingen passeren de revue.

Deze tijdelijke tentoonstelling is te zien van 8 april tot en met 1 september 2019 op vertoon van een toegangskaart tot het Reddingmuseum.