Combiticket met zeker een jaar verlengd - Nationaal Reddingmuseum Dorus Rijkers Den Helder

Combiticket met zeker een jaar verlengd

gepubliceerd op woensdag 13 februari 2019

Na vele verzoeken van bezoekers en gemeente werd vorig jaar het combiticket met het Marinemuseum gelanceerd. In eerste instantie tot het einde van het jaar, om te kijken hoe deze werd ontvangen door het publiek.

En de kaart wordt heel goed ontvangen! Zo goed zelfs dat er is besloten om de combiticket zeker nog met een jaar te verlengen. Dat betekent dat onze bezoekers tot en met 31 december 2019 voor een flink gereduceerde prijs het Marinemuseum en het Reddingmuseum kunnen bezoeken. Je hoeft beide musea niet op één dag te bezoeken, de kaarten blijven geldig tot en met 31 december 2019.

De kosten bedragen 15 euro voor een volwassenen en 10 euro voor een kind. Een mooie kans om beide musea te bezoeken voor een kleine prijs. De kaarten zijn te koop bij het Reddingmuseum, Marinemuseum, online bij beide musea en bij het bezoekerscentrum op Willemsoord.